بازی اتصال و اجرا

 

UPDATEOFFLINE

دانلود Plug & Play 1.2.3 - بازی ماجرایی فوق العاده زیبا و متفاوت "اتصال و اجرا" اندروید!

review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating

0 0 

در دسته

1

نسخه1.2.3

دوست داشتن10

Plug & Play v1.2.3 – بازی بسیار خاص و کم نظیر اتصال و اجرا مخصوص اندروید + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Plug & Play – اتصال و اجرا نام یک اثر هنری متفاوت و منحصر به فرد از استودیوی سوئیسی Etter Studio است که در سبک ماجرایی و با المان هایی جالب، عجیب و کمیاب تولید و منتشر شده است. این بازی با قیمت 2.99 دلار برای فروش ارائه شده است و توانسته توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. این بازی دقیقاً توسط همان سازنده های بازی محبوب kids یعنی Michael Frei و Mario von Rickenbach تولید شده است و دقیقاً همان طراحی ها و همان ویژگی ها را دارا می باشد. فقط استودیوهای منتشر کننده این بازی ها متفاوت هستند. بنابراین اگر بازی KIDS را تجربه کرده باشید، طراحی های بازی Plug & Play برای شما کاملاً آشنا خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که فارسروید مجدداً و مثل بازی KIDS، بازی Plug & Play را نیز برای اولین بار در بین سایت های ایرانی معرفی و برای دانلود فراهم آورده است. حتماً شما هم با اصطلاح Plug & Play در مباحث کامپیوتری آشنا هستید و یا حداقل چنین اصطلاحی را شنیده اید. Plug & Play عموماً به هر سیستم سخت افزاری که به صورت پورت مانند (مثل پورت های USB در کامپیوتر و یا پریزهای برق ساختمان ها) به یک منبع برق متصل شود گفته می شود. با همین تعریف، باید گفت که بازی Plug & Play نیز از این قاعده پیروی کرده است. در این بازی با جان بخشی به اشیاء رو به رو هستیم. شخصیت های اصلی بازی یک انسان است که به جای سر یک دوشاخه پریز دارد و شخصیت دوم نیز درست مثل او است و فقط به جای سر دوشاخه ای، سر او به شکل ورودی پریز است. درواقع این طراحی ها دو شخصیت مکمل را نشان می دهند و ماجرای بازی به بحث رسیدن این دو شخصیت به یکدیگر است.

 

Plug & Play

 

این بازی در عین سادگی و بی آلایش بودن، حاوی پیغام های بسیار زیاد و عمیقی است که شاید هرکسی نتواند آن ها را دریافت و تجزیه و تحلیل کند! طراحی های بازی اگرچه بسیار ساده هستند و خبری از گرافیک HD و رنگارنگ در این بازی نیست، اما گیم پلی مفهومی و متفاوت این بازی است که آن را به یک نمونه بی نظیر تبدیل کرده است. شاید با نگاهی دقیق تر به این بازی بتوانیم پیام های آموزنده آن را درک کنیم. این بازی و دیگر عناوین مشابه برای بازیکنان معمولی عرضه نشده و مخاطبین آن افراد بسیار خاصی هستند که از دنیای هنرهای سورئال لذت برده و از آثار متفاوت در قالب بازی های این چنینی به شدت استقابل می کنند. بازی Plug & Play تا کنون بارها و بارها برای جشنواره های مختلف از جمله Nuovo Award در بخش Independent Games Festival 2015 نامزد دریافت جوایز متعددی شده است. به نقل از سازندگان بازی، پروسه آغاز و پایان ماجرای این بازی در یک گیم پلی 10 الی 15 دقیقه ای خلاصه می شود. جالب است بدانید بازیکنان گوناگون با به پایان رساندن ماجرای این بازی و کشف داستان آن، برداشت های متنوع و غیریکسانی از داستان Plug & Play داشته اند. بنابراین اگر شما هم به چنین آثار جذابی علاقه مند هستید، می توانید در ادامه نسخه خریداری شده و کامل بازی را به صورت تست شده از سرورهای گیم مستر دریافت کرده و با نصب و انجام این بازی برداشت خودتان را از داستان آن انجام دهید و سپس نظر خودتان را راجع به کلیت بازی Plug & Play با ما و کاربران فارسروید به اشتراک بگذارید. قابل ذکر است که این بازی تا به امروز بیشتر از 10 هزار بار دانلود شده است و امتیاز به دست آمده توسط آن امتیاز 4.0 از 5.0 می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.3 :

* برطرف سازی باگ ها

 

وقت دانلودفرا رسید‌‌..

دانلودنسخه‌اصلی‌با‌لینک‌مستقیم

 

تیم گیم مستر

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ
نویسنده : M. Sadra Baroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی و برنامه سازی" تیم بزرگ مستر "

یک جا به جای همه جا

تنها را ارتباطی با مدیر
اینستاگرام : sadraking1
تلگرام : baroogi

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
پیوندهای روزانه
نویسندگان
تمامی حقوق برای بازی و برنامه سازی" تیم بزرگ مستر " محفوظ است . طراحی قالب : نقل بلاگ